MARKETING DATA ANALYST (vast)

Beschrijving

Plopsa, de themaparkdivisie binnen Studio 100, baat momenteel 6 parken uit. Het gros van de activiteiten is nog steeds gesitueerd in België met, naast de outdoor themaparken Plopsaland De Panne (2000) en Plopsa Coo (2006), een overdekt themapark Plopsa Indoor Hasselt (2005) en een gethematiseerd waterpark Plopsaqua De Panne (2015). Ook internationaal is de groep sterk actief. Zo opende in 2010 het eerste Nederlandse themapark, Plopsa Indoor Coevorden, en werd het Duitse Holiday Park overgenomen. In Polen zijn onlangs de werken gestart voor het zevende Plopsa-park: Majaland Kownaty. De opening hiervan is voorzien in 2018. Naast de parken beheert Plopsa ook een externe Plopsa Winkel in Wijnegem Shopping Center en het Plopsa Theater in De Panne.

Bovendien blijft Plopsa jaar na jaar investeren. Afgelopen jaar werd Heidi geïntroduceerd in beide Indoor-parken. In 2017 werd in Plopsaland De Panne de houten achtbaan en de bijhorende zone Heidiland geopend. Holiday Park pakt uit met de Holiday Beach Club, een themagedeelte met twee gloednieuwe attracties. Later dit jaar start in Plopsaland De Panne de bouw van het eerste Plopsa Hotel en een vakantiepark rond de personages van Studio 100.

De Plopsa-parken combineren de magie van de Studio 100-figuren met het plezier van vele topattracties in een unieke omgeving. Ze ontvangen gemiddeld 3 miljoen bezoekers per jaar.

Ben je graag bezig met cijfers en wil je meewerken aan de verdere uitbouw van ons Marketing Informatie Systeem binnen de Plopsa Group? Dan is Plopsa op zoek naar jou! Wij zijn dringend op zoek naar een medewerker M.I.S. & Ticketing om ons team te versterken.

Takenpakket

  • Verzamelen en analyseren van resultaten uit marketingacties, dit zowel offline als online.
  • Meewerken aan het opzetten en de uitbouw van het nieuwe kassasysteem.
  • Mee opvolgen van de online verkoop van tickets en jaarabonnementen.
  • Coördinatie van briefings van de verschillende marketingacties.
  • Meebouwen aan de optimalisatie van efficiënte M.I.S.-processen.
  • Je neemt actief deel aan de wekelijkse marketingvergadering.
  • Je rapporteert aan de Manager M.I.S. & Ticketing en Marketing Directeur

Profiel

Je genoot een hogere opleiding in marketing of communicatie of je kan ons overtuigen op basis van je relevante ervaring. Het Office-pakket (Excel in het bijzonder) kent voor jou geen geheimen. Je werkt vlot en netjes, zowel zelfstandig als in groep. Je bent flexibel en je hebt geen probleem met strakke deadlines. Je bent vlot Nederlandstalig, kennis van Frans en/of Duits is mooi meegenomen, maar geen vereiste. Een gezonde interesse in social media is een pluspunt.

Wij bieden

Plopsa biedt een zeer afwisselende job in een groeibedrijf met informele, open werksfeer tussen gemotiveerde professionals. We voorzien een voltijds contract met een competitief salaris met extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, gratis openbaar vervoer, …).

Plaats van tewerkstelling: De Panne

Solliciteer nu!Terug naar joboverzicht
Studio Plopsa
De Pannelaan 68
8660, De Panne
Contacteer ons