STAGEPLAATS OPERATIONS

Beschrijving

Plopsa, de themaparkdivisie binnen Studio 100, baat momenteel 7 parken uit. Het gros van de activiteiten is nog steeds gesitueerd in België met, naast de outdoor themaparken Plopsaland De Panne (2000) en Plopsa Coo (2006), een overdekt themapark Plopsa Indoor Hasselt (2005) en een gethematiseerd waterpretpark Plopsaqua De Panne (2015). Ook internationaal is de groep sterk actief. Zo opende in 2010 het eerste Nederlandse themapark, Plopsa Indoor Coevorden, en werd het Duitse Holiday Park overgenomen. In Polen opende in het najaar van 2018 het zevende Plopsa-park: Majaland Kownaty. Naast de parken beheert Plopsa ook een externe Plopsa Winkel in Wijnegem Shopping Center en het Plopsa Theater in De Panne.

Bovendien blijft Plopsa jaar na jaar investeren. Holiday Park opende onlangs het nieuwe overdekte themagedeelte Holiday Indoor waar figuren Heidi, Tabaluga en Mia & Me een hoofdrol kregen. Dit najaar start in Plopsaland De Panne de bouw van het eerste Plopsa Hotel en later volgt nog een vakantiepark rond de personages van Studio 100 op de site in De Panne. In 2020 opent Plopsaqua Hannut-Landen, het tweede overdekte waterpretpark van Plopsa, haar deuren.

De Plopsa-parken combineren de magie van de Studio 100-figuren met het plezier van vele topattracties in een unieke omgeving. Ze ontvangen gemiddeld 3 miljoen bezoekers per jaar.

Binnen het team Operations in Plopsaland De Panne zijn we op zoek naar enthousiaste stagiairs om het team te vervoegen.

Takenpakket

  • Attracties: het beheersen van de bediening van de attracties en de daarbij behorende veiligheidsvoorwaarden en procedures, alsook kennis verwerven van de handboeken. Een eventueel daaraan verbonden stageopdracht kan betrekking hebben op bv. de capaciteit van diverse attracties.
  • Kassa / Controle / Onthaal: het beheersen van de bediening van de kassa’s met kennis van de daarbij behorende prijsstellingen, actieprijzen, bonnen e.d. Het meewerken aan de ingangspoortjes met kennis van de daar geldende toegangsvoorwaarden. Het ondersteunen van de onthaalwerkzaamheden waarbij klantvriendelijkheid de belangrijkste drijfveer is.
  • Milieu & Sanitair: ervoor zorgen dat het park er proper bij ligt, het afvalbeheer respecteren en als belangrijkste onderdeel een optimale hygiëne van de sanitaire ruimtes garanderen.
  • Animatie / evenementen: kennis opdoen van alle figuren, de danspasjes, de meet & greets, de parade en de planning. Het opvolgen van shows en evenementen in het theater aan de hand van de vooropgestelde draaiboeken.
  • Leidinggevende stage: hier dient de stagiair zich eerst te verdiepen in alle facetten van het park m.a.w. kennis verwerven over de hierboven reeds vermelde afdelingen om vervolgens door te groeien naar een leidinggevende functie zoals bv. hulpsteward.

Profiel

Wens je veel bij te leren van verschillende taken? Dan kan je kennis maken met alle operationele facetten die zich afspelen binnen het Plopsa-park, elke dag opnieuw een grote uitdaging binnen het team Operations. Voor de bediening van attracties en taken aan kassa-controle-onthaal heb je een vlotte kennis van het Nederlands en het Frans nodig. Voor alle functies is een flexibele ingesteldheid belangrijk en een positieve uitstraling van jou naar onze bezoekers!

Wij bieden

Je krijgt een Teamkaart waarmee je vrije toegang hebt tot alle Plopsa-parken inclusief Plopsaqua De Panne. Bovendien krijg je 50% korting op eten en drinken in verschillende horecapunten in de Plopsa-parken.

Plaats van tewerkstelling: De Panne

Solliciteer nu!Terug naar joboverzicht
Plopsaland De Panne
Plopsaland De Panne
De Pannelaan 68
8660, De Panne
Contacteer ons