DIGITAL RECRUITER (vast)

Beschrijving

Plopsa, de themaparkdivisie binnen Studio 100, baat momenteel 6 parken uit. Het gros van de activiteiten is nog steeds gesitueerd in België met, naast de outdoor themaparken Plopsaland De Panne (2000) en Plopsa Coo (2006), een overdekt themapark Plopsa Indoor Hasselt (2005) en een gethematiseerd waterpretpark Plopsaqua De Panne (2015). Ook internationaal is de groep sterk actief. Zo opende in 2010 het eerste Nederlandse themapark, Plopsa Indoor Coevorden, en werd het Duitse Holiday Park overgenomen. In Polen opent in het najaar het zevende Plopsa-park: Majaland Kownaty. Naast de parken beheert Plopsa ook een externe Plopsa Winkel in Wijnegem Shopping Center en het Plopsa Theater in De Panne.

Bovendien blijft Plopsa jaar na jaar investeren. Holiday Park opende onlangs het nieuwe overdekte themagedeelte Holiday Indoor waar figuren Heidi, Tabaluga en Mia & Me een hoofdrol kregen. Dit najaar start in Plopsaland De Panne de bouw van het eerste Plopsa Hotel en later volgt nog een vakantiepark rond de personages van Studio 100 op de site in De Panne. In 2020 opent Plopsaqua Hannut-Landen, het tweede overdekte waterpretpark van Plopsa, haar deuren.

De Plopsa-parken combineren de magie van de Studio 100-figuren met het plezier van vele topattracties in een unieke omgeving. Ze ontvangen gemiddeld 3 miljoen bezoekers per jaar.

Vandaag wensen wij ons HR-team te versterken met een Digital Recruiter (m/v) voor de verschillende Plopsa-parken.

Takenpakket

  • Je gaat creatief aan de slag en zoekt actief naar nieuwe en innovatieve manieren om kandidaten aan te trekken via social media (Facebook, LinkedIn), Events , …
  • Je publiceert interessante en originele content op onze social media kanalen voor personeel zowel intern als extern.
  • Je maakt analyses van de verschillende online acties en rapporteert hierover.
  • Je volgt het ganse rekruteringsproces op: van zoekstrategiebepaling tot screening van CV’s, selectie van kandidaten, interviews en aanwerving.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitschrijven van aantrekkelijke vacatureteksten.
  • Je levert leuke content aan voor ons personeelsmagazine.

Profiel

Je beschikt over een bacherlordiploma. Je bent een digitale ‘ninja’ met ervaring en kennis van het rekruteren via online kanalen en sociale media (Facebook, Instragram, Linkedin). Kennis van grafische tools zoals Photoshop en Illustrator is een pluspunt. Je bent flexibel en proactief ingesteld.

Wij bieden

Plopsa biedt een zeer afwisselende job in een groeibedrijf met informele, open werksfeer tussen gemotiveerde professionals. We voorzien een voltijds contract van onbepaalde duur met een competitief salaris met extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, gratis treinabonnement,…). Daarnaast krijg je een teamkaart die je gratis toegang verschaft tot onze en andere pretparken, korting op de merchandisingproducten en korting in verschillende restaurants in het park.

Plaats van tewerkstelling: De Panne

Solliciteer nu!Terug naar joboverzicht
Studio Plopsa
De Pannelaan 68
8660, De Panne
Contacteer ons